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Résultats de la recherche (1862 résultats)

Palermo
Hier, 17:49
Bon en même temps, si tu sais gérer dans Squad une escouade de 9 personnes qui communiquent, c'est Kif-kif bourricot ! la grande différence : dans Arma 3, il y a en face des bots pétés du casque, shootés à la cocaïne et équipés d'aimbot ...
 
Palermo
28 Septembre 2020, 11:22
N => Nouveau => Layer ajouté lors de la release V1.0
 
Palermo
28 Septembre 2020, 1:37
http://medias.raf-team.net/squad/maps/v1release/squad_v1_southern_asia.png


http://medias.raf-team.net/squad/maps/v1release/squad_v1_middle_east.png


 
Palermo
25 Septembre 2020, 9:42
Pour ceux qui ont des problèmes au niveau de la liste des serveurs, voici une solution temporaire :

Citation
1. ouvrez le menu de démarrage et tapez
% localappdata% \ SquadGame \ Saved \ Config \ WindowsNoEditor
appuyez sur Entrée

2. Ouvrez Engine.ini avec le bloc-notes

3. Ajoutez ces lignes en bas:
[OnlineSubsystem]
PollingIntervalInMs = 100


4. Appuyez sur Enregistrer

5. Démarrez le jeu et essayez d'actualiser le navigateur, cela peut prendre quelques tentatives.


Source : Steam
 
Palermo
24 Septembre 2020, 18:34
Ensemble des listes mise à jour avec les informations de la Version 1.0

Détails des différents scénarios :
- https://docs.google.com/spread...t#gid=368118095

Liste des cartes avec Hélico à réaliser !

Source : https://m.ahod.si/maps/
 
Palermo
23 Septembre 2020, 20:54
http://medias.raf-team.net/new/news_squad_v1.jpg


Bien le bonjour, Soldats !

Aujourd'hui marque un jour mémorable alors que chez Offworld Industries, nous célébrons la sortie de Squad. L’accès anticipé a été long, mais cela n’aurait pas été possible sans notre communauté dévouée qui nous aide à façonner ce que Squad est devenu et où il ira.

Avant de passer aux bonnes choses, prenez le temps de regarder notre bande-annonce de lancement, qui ne présente qu'une partie de l'expérience Squad.




Parallèlement à notre lancement 1.0, nous vous proposons également une nouvelle faction, l'Alliance du Moyen-Orient. Un nouveau champ de bataille sur lequel vous pouvez les utiliser, sous la forme de Fallujah, et découvrez Squad comme il a toujours été conçu pour être joué, dans un glorieux combat 50v50.


NOUVELLE FONCTIONNALITÉ: 100 SERVEURS DE JOUEURS
Faites passer le combat au niveau supérieur dans Squad en traversant de vastes environnements avec votre unité. Avec un nombre de joueurs accru, attendez-vous au danger à chaque coin de rue et renforcez vos rangs pour combattre l'opposition.


NOUVELLE CARTE: FALLUJAH

https://joinsquad.com/wp-content/uploads/Mosque2-1-700x394.png


Descendez dans les rues de Fallujah, la dernière carte à rejoindre Squad et l'un de nos environnements urbains les plus denses à ce jour.


NOUVELLE FACTION: ALLIANCE DU MOYEN-ORIENT

https://joinsquad.com/wp-content/uploads/MEA7-700x394.png


Avec une nouvelle carte, il semble juste de faire venir une nouvelle faction pour l'appeler chez elle. Bienvenue à l'Alliance du Moyen-Orient, vos combattants locaux qui aident à éliminer les insurgés.


CARACTÉRISTIQUES DE LA JOUABILITÉS

Server Player Population Increase
- Increased the maximum player capacity of servers to 100 players (+1 slot for Reserve Slots).

Founders Steam Inventory Weapon Skins Return
- Added support for Squad Kickstarter Founder’s to have access to their Founder’s weapon skins.
- Added support for Squad Kickstarter Founder’s uniform patches.
- Added support for Squad Kickstarter Company Clan Backer’s uniform unit patches.
- Updated the Kickstarter Founders M4 Desert textures.
- To view and enable your Founder’s Weapon Skins, Go to Settings Menu -> Steam Inventory to view your weapon skins and enable/disable them in the menu.
- This menu will also allow you to enable and disable your Squad founder’s uniform patch.
- If you encounter any technical issues with this feature, we ask that you contact us via the support button on joinsquad.com and then click ‘submit a request’ in the top right corner.
- If you were part of the Company Clan Backer level, we will be contacting you or your Company Clan Leader within the next month with information about how to get your clan’s custom uniform unit patch up and running in Squad. All Company Clan Leader backers will initially have a “Squad Legion” Company Clan unit uniform patch to showcase that they were a Company Clan backer. After your Company Clan Leader has received and responded to our information request, you will be able to enable and disable your custom unit patch in the same In-Game Settings Menu -> Steam Inventory.

FOB Bleed-out System Visual Improvements
- Added visual FX sparks to indicate that a FOB Radio is in bleed out state.
- Added color coding to FOB health level bar. Blue – operational, Yellow – disabled due to health level, Red – Bleeding.
- Added circular indicator around FOB status icon (top-left corner), that shows how long FOB is bleeding out already.
- Updated FOB Radio so Soldiers can no longer dig enemy FOBs that are in bleed out state.
- Synced FOB visual state with bleed out state. Now the FOB Radio will enter the last stage (Unbuilt) when it starts to bleed out, and will get back to the next stage (Half-built) only when it has been repaired out of bleed out state.

Fireteam Improvements
- Fireteam Leaders can now place Fortifications. This is intended to allow this role to become more of a junior leadership role, allowing the Squad Leader to disseminate more tasks to their FTL’s, to take some pressure off of SL role while also allowing FTL to get familiar with leadership taskings.


MODES DE JEU

Track Attack Game Mode
- Added a new Game Mode named Track Attack.
- This is a small scale 4 player vs 4 player vehicle based deathmatch mode designed for fast tournaments. This straightforward deathmatch mode will pit 2 vehicle crews to fight another 2 vehicle crews in a battle to the death.
- This game mode will be featured in an upcoming Track Attack Event.
10 minute rounds, with a single capturable objective, whichever team can destroy both enemy vehicle crews first (or capture the objective), win the round.
- Added 4 Map Layers for Track Attack Mode:
Al Basrah TA v1 – featuring BFV Infantry Fighting Vehicle combat.
Narva TA v1 – featuring BTR82A Armored Personnel Carrier combat.
Tallil Outskirts TA v1 – featuring M1A2 Main Battle Tank combat.
Yehorivka TA v1 – featuring T72B3 Main Battle Tank combat.

AAS / RAAS / Invasion / TC Ticket Changes
- Updated AAS and RAAS Ticket Gain and Loss for Flag Capture to -20 and +50. This change is intended to slightly increase game length for rounds that have a lot of back and forth around the capture zone lattice.
- Increased Invasion tickets for Attackers to 200.
- Increased Territory Control starting tickets to 450/450.


OPTIMISATION

Relative Net Update Frequency Optimisation
- Updated our Net Update Frequency to have a greater impact on server performance optimization. The intention here is to save time on the GetRelativeUpdateFrequency call in the replication process on the server. When this is enabled, less time should be spent in “Get Relative Update Frequency Time” on the CPU.

Other Optimisation Improvements
- Added NetConnection checks to help with unnecessary log spam.
- Disabled driver freelook replication on BRDM2, BTR80, FV510 and M1126, as it’s not necessary for these vehicles.
- Fixed UnmutePlayer causing RPC messages with perf drops.
- Fixed Ragdoll ticking on server causing perf drops.
- Fixed Map Markers causing server log spam.


INFANTERIE

- Added the following Kit Roles for the new MEA Faction:
    - Riflemen 1 (Irons) – G3A3 + Irons
    - Riflemen 2 (Aimdot) – G3A3 + Z Point
    - Riflemen 3 (Scope) – G3A3 + ZF1 Scope
    - Squad Leader 1 – G3A4 Tracer + Irons
    - Squad Leader 2 – G3A4 Tracer + Z Point
    - Combat Medic 1 – G3A3 Tracer + Irons
    - Combat Medic 2 – G3A3 + ZF1 Scope
    - Automatic Rifleman 1 (Irons) – G3A3 Drum + Irons
    - Automatic Rifleman 2 (Scope) – G3A3 Drum + ZF1 Scope
    - Light Anti Tank 1 (Irons) – G3KA4 + Irons and RPG7v2
    - Light Anti Tank 2 (Scope) – G3KA4 + ZF Scope and RPG26
    - Grenadier – G3A3 +HK79 + ZF1 Scope
    - Marksman – G3SG1 + Optic
    - Machine Gunner – MG3 + ELCAN Scope
    - Heavy Anti Tank – HK51 + Z-Point and RPG29 + 1p38 Scope
    - Combat Engineer – G3KA4 + Z-Point.
    - Crewmen/Pilot – HK51 + Irons

- Updated the RUS 1P78 Scope to have Increased zoom by ~8%. This affects the AK74M, PKP, and RPK variants. The new 1P78 Scope will now have slightly greater zoom in line with other conventional factions like the USA/GB ACOG Scope.
-Updated 1P78 to now be mapped to input sensitivity scaling for 4x scopes. Affects AK74M, PKP, and RPK variants.
- Updated 3rd person Soldier animation when Aiming Down Sights (ADS) to include left eye closing pose, only if the Soldier has tilted their head.
- Updated the GB L85A2 + ACOG to have increased zoom to match USA M4 + ACOG. The GB L85A2 + ACOG will now use the correct 4x zoom sensitivity scaling.
- Updated the Combat Engineer’s deployable razor wire to remove an exploitable collision and increased its damage.
- Fixed RPG26 Ammo rearm costing 40 ammo. Now at 30 ammo points).
- Fixed RPG7 FRAG and HEAT costing only 10 ammo. Should each cost 30 ammo now.
- Fixed Insurgent Hair changing colour in direct lighting.
- Fixed some incorrect settings on M72 LAW and M203 smoke.
- Fixed GB Soldier’s left arm breaking when reloading a pistol.
- Fixed volume issues with SKS and L129A1 3p firing sounds on low Audio Settings.
- Fixed M3 Carl G mutual weapon animations transitioning between different ammo types.
- Fixed L22A2 weapons having their muzzle flashes away from the barrel.
- Fixed an issue with USA Soldiers having a broken left wrist when sprinting with the chonky M203.
- Fixed CAF pilot and pilot SLs having really dark and tanned hands.
- Fixed Combat Engineer’s deployable Razor wire and Sandbags missing the UI build indicator tooltip.
- Fixed misaligned PKP 1p78 optic alignment with center screen.
- Fixed slight misalignment (1-2 pixel) on the AK74 GP25 Optic and RPK74M Optic.
- Fixed an issue with soldier right foot damage modifier not having correct value, taking more damage than intended.


VÉHICULES

- Added the following Vehicles for the new MEA Faction:
    - Logistics / Transport Truck – Ural4320 (new MEA textures)
    - Light Attack Vehicle – Simir Jeep with MG3, Kord, Kornet and Logistics variants.
    - Light Attack Vehicle – BRDM2 with S8 Rockets
    - APC – MTLBM 6MA with S8 Rockets
    - APC – MTLBM VMK (new MEA textures)
    - IFV – BMP2 (new MEA textures)
    - Main Battle Tank – T72S (new MEA textures)
    - Main Battle Tank – T62 (new MEA textures)
    - Transport Helicopter – MI17 (new MEA textures)

-Added an icon for the Vehicle Parking/Hand brake for drivers to visually know when the handbrake is active. When the Parking brake (Default key spacebar) is applied while exiting the vehicle, the parking brake will be locked “On” upon exit. Now when a player returns to enter the vehicle, the parking brake icon will let the player know the vehicle’s parking brake is engaged.
- Updated Helicopters and Drones to no longer destroy Rallypoint’s by proximity.
- Updated RUS Tigr-M RWS UI to have a repositioned stabilization indicator. When stabilization is enabled it should say “СТАБ ВЫКЛ” and when it is disabled it should say “СТАБ ВКЛ”.
- Updated RUS Tigr-M to have less blue in the window glass colour.
- Updated S5 rockets to have a 20 meter minimum arming distance, including new impact SFX and VFX when they impact below the minimum arming distance.
- Decreased default Map Boundary kill time for helicopters from 35 to 25 seconds.
- Fixed an issue when piloting a helicopter, where a client side performance hitch would cause the helicopter to slide/jolt into a random direction suddenly.
- Fixed an issue where a Helicopter pilot’s client side FPS would impact the helicopters max speeds.
- Fixed MI-8/MI-17 tail rotor’s LOD mesh so it appears in the correct health state at all viewing distances.
- Fixed RUS Tigr-M’s turret stabilization indicator. An indicator (in cyrlillic) will now appear on the gunner’s UI to indicate turret stabilizer on/off status.
- Fixed RUS Tigr-M not having a change fire rate tooltip on the Vehicle Keybind HUD menu.
- Fixed T72B3 and T72AV using incorrect shell ejection on cannon fire (now has a smaller, stubbier shell casing).
- Fixed SPG9 at the back of the Insurgent Armoured Technical not being anchored to the pole.
- Fixed M1126 tire slip sound issues when reversing.
- Fixed RUS BMP2 allowing CO actions while nearby it.
- Fixed the S5 small rockets having the wrong impact sounds.
- Fixed the Vehicle Cleanup feature missing on the CAF MSVS Truck.


DEPLOYABLES

- Updated initial HAB mesh to now include construction planks to indicate the build location of HAB.
- Fixed volume issues with all mortars on Low Audio Setting.
- Fixed Dshk 3p mid firing sfx sounding like autocannon distant sfx on Low Audio Setting.


USER INTERFACE

- Updated Main Menu background map, now featuring the MEA faction and a cutout segment of Fallujah.
- Updated Training Main Menu Selection to have an MEA flag for Jensen’s Range v3.
- Updated Vehicle Supply Radial UI with an indicator to show the combined supply pool total limit.
- Fixed numerical entry failing to apply to Command Voice Balance and Squad Voice Balance sliders.
- Updated spacers on VOIP UI Settings menu to make differentiating sliders easier.
- Updated name of “Only Apply Balance To Leaders” to “Only Apply Balance While Leading” for clarity.
- Updated tooltips for most VOIP audio settings options for better clarity.
- Updated Loading Screen, removing the line about Squad being in Beta.


ENVIRONMENTS
Optimized material elements on the Playground set.


MODDING
- Added a vanilla asset validator for cooked mods, this should help with multi-mod compatibility.
- Added mod versioning system. Will only allow mods that match the game’s version to be loaded, to avoid unnecessary crashes.
- Added Mod Versioning support.
- Added support in Modding SDK for unpublished vanilla asset verification.


MISC FIXES
- Improved UI on the new volume and ducking options in Audio menu. Fixed numerical entry failing to apply to Command Voice Balance and Squad Voice Balance sliders. Added tooltips.
- Improved the VOIP from “cutting off” at the end of transmission.
- Fixed an issue with Server Admin ban functionality.
- Fixed an issue with the RUS Tigr creating log spam which could affect performance.
- Fixed an issue with the Music Player causing a client crash in certain situations.


MAPS
Updated the MapRotation.cfg with all available map layers for v1.0.
Al Basrah

Fixed material assignment on a merged city block.
Smoothed the terrain at the INS/MEA main base to prevent flipping vehicles.
Fixed a floating road.
Fixed terrain to hide a gap under a wall.
Belaya

CAF Belaya RAAS v2 – team 2 switched from MIL to RUS.
Fallujah

Fallujah is our newest battlefield for Squad. Based on the real war-torn Iraqi city, this map will offer a combination of vertical, urban fighting and walled, residential combat. Expect one of the most immersive environments yet, where teamwork and communication will be key to victory. The following layers will be available upon launch (more to be created as Fallujah has a huge variety of terrain and Points of Interest:
Fallujah AAS v1 –
Fallujah AAS v2 –
Fallujah Insurgency v1 –
Fallujah Invasion v1 –
Fallujah Invasion v2 –
Fallujah Invasion v3 –
Fallujah RAAS v1 –
Fallujah RAAS v2 –
Fallujah RAAS v3 –
Fallujah Skirmish v1 –
Fallujah Skirmish v2 –
Fallujah TC v1 –
Fallujah TC v2 –
Fool’s Road

Updated Fools Road to new refactored landscape renderer.
Updated Fools Road evening lighting to use lighting BP.
Adjusted Spruce tree SSS values to match evening lighting.
CAF Fool’s Road RAAS v1 – team 2 switched from MIL to RUS.
Gorodok

Fixed floating grass.
CAF Gorodok AAS v1 – Fixed RUS MI8 + RUS Helipad set to wrong team.
Jensen’s Range

Jensen’s Range v3 – replaced USA with MEA.
Kohat

Improved collision on rocks to prevent players from clipping inside.
Kohat AAS v2 – Increased Logi Truck count to the standard 3 per team.
Lashkar Valley

Added Lashkar Valley to have Discord rich presence support.
Updated credits on main base signs.
Optimized tricount regarding foliage culling distances.
Fixed terrain holes, missing walls, misplaced rock cliff, and portable toilet texture.
Fixed AO artifacts on a large portion of merged compounds.
Fixed ambient wind volume issues.
Fixed the rain rendering through scopes when ADS.
Lashkar Valley AAS v1 – Added an additional FV510 for GB.
Mestia

Fixed the graffiti material on the Crucible Towers showing through smoke.
CAF Mestia RAAS v1 – team 2 switched from MIL to RUS.
Manic-5 (CAF)

CAF Manic-5 Invasion v2 – Fixed LUVA1’s spawning flipped over at CAF initial forward spawn.
Fixed bad rock faces and some floating rocks on CAF Manic-5.
Mutaha

Added Mutaha to have Discord rich presence support.
Narva

Optimized the chimney smoke present at the Narva Power plant.
Narva AAS v3 – Swapped temp spawning MTLBM 6MA with BTR82A for RUS.
Narva Invasion v2 – Added an additional temporary FV510 for GB.
Tallil Outskirts

Tallil Invasion v1 – Moved RUS Temporary Initial Spawn point near south hwy bridge away from both first potential objectives, to give less advantage to RUS at the start of the round.
Added Tallil AAS v2 – USA vs MEA.
Tutorials

Updated the Infantry Tutorial to give on-screen help tips during the Logi Truck supply loading segment.
Updated the final segment in the Infantry Tutorial to end after C4 detonation (Player no longer has to wait for the FOB Bleed-out mechanic).


BUGS (dans une release v1.0 ?)
- Occasional Player (Client) crashes in various circumstances. Detailed crash reports help us fix things faster, and we truly appreciate those that have filled out and sent in crash reports.
- The AK-74M +1P78 Rifle’s scope zeroing starts to become offset and work incorrectly past 400m. The issue starts at ~400m – in order to hit a soldier at 400m you need to aim at his head, not the torso. Affects all kits with AK74M with the 1P78 + RPK-74M + 1P78. Does not affect PKP + 1P78 Scope. This will be fixed in a future update.
- The GB L85A2 L123A2 + ACOG Rifle’s scope zeroing starts to become offset and work incorrectly past 300+ meters. This will be fixed in a future update.
- A UI issue occurs when the FOB Radio enters the “bleedout” state. A red circle around the FOB icon is the indicator for when FOB will be fully destroyed / bleedout. However if you are not in the 300m “build” range of the FOB Radio when it enters the “Bleedout” state, the timer will incorrectly be correctly displayed/synced and will appear to start from the moment you have entered the 300m radius. This will be fixed in a future update.
- Player (Client) occasional crash at the end of a round, upon map switch, due to a UE4 Particle Crash bug upon seamless map travel. Actively pursuing a fix for this crash.
- Commander – When the commander changes to the UAV camera, he cannot hear local audio anymore, even though he still sees local audio transmissions in the bottom left corner. Others can still hear him when he talks. Additionally, when leaving the UAV camera, he hears all of the local audio broadcasts at the same time, originating from the point where they were initially transmitted from – even if the person doing the transmission has moved afterward. Will be addressed in a future update.
Helicopters have various handling and Client/Server hitch issues and small bugs that are being actively developed and will be addressed in future updates.
- Vehicle Reset Feature does not currently work with Helicopters.
- Vehicle Reset Feature can freeze a vehicle in the air if used too close to a tree.
- Occasionally a player does not spawn at a Rally Point or HAB. This often happens when numerous players are spawning in at the same time — This will be addressed in a future update.
- Server performance may periodically dip when a server has a high population and high load. We are continuously working to improve server performance and optimization.
- ATGM projectiles desync for other players that are not the gunner, however, what the gunner sees should be the actual synced projectile. This is an inherent problem, and the solution is currently in long term development.
- Vehicles parking brake gets stuck “On” if a player exits the vehicle while holding the parking brake (Default Spacebar). When encountering a vehicle that appears healthy but is not able to move, try hitting Spacebar to turn the parking brake “Off’ — This will be addressed in a future update.
- “Alt-tabbing” out of Squad during a loading screen freezes the client. The recommended solution, for now, is to run Squad in the “Borderless” mode. This can be changed in Settings -> Graphics.
- Audio module for Squad is initialized at the game start. If a Player does not have a microphone plugged in at launch, or accidentally unplug their microphone and then plug it back in, Squad needs to be restarted to get the microphone to work again — This will require an engine upgrade to be addressed.
- SFX bug while Firing in full auto. If the player presses the fire button for a short period, the sound effect gives the impression that you fired more rounds then you did — This will require an overhaul to the SFX system for weapons.
- Localization for most language translations is currently out of date. We plan to push a full localization pass in a future release as we lock down the text that needs to be translated for the game.

Local/Offline Issues & Bugs (these currently have a lower priority):
- Local/Offline Bug with Commander – Insurgent / Militia Handheld Drone does not move in local.
- Local/Offline issues currently have a lower priority.
- Local/Offline Bug with Commander – UAV hovers in one position instead of moving along the flight path in local.
- Local/Offline Bug with Commander – CAS does not do damage in local.
- Local/Offline Bug with Vehicles: When playing offline on Jensen’s Range, Tracks, Wheels, and other components are not destructible while on the Jensen’s Range in Local play.
- Local/Offline Bug with Weapon damages: When playing offline on Jensen’s Range, Weapon damages with both Infantry and Vehicle weapons are not accurately replicated.
- Local/Offline Bug with Scoped Emplacements: When playing offline on Jensen’s Range, if a player exits an Emplacement while looking through the scope, the Scope remains on the Player’s HUD until they get back in the Emplacement and then Scope out.

Traduction (partielle) : Google Translate

Source : joinsquad.com
 
Palermo
23 Septembre 2020, 20:32
 
Palermo
23 Septembre 2020, 20:31
http://medias.raf-team.net/new/news_squad_v1.jpg
 
Palermo
23 Septembre 2020, 16:03
http://medias.raf-team.net/new/news_merlin_squad_v1l.jpg


Citation
«Hé les gens, faites un petit clin d'œil ici pour dire qu'après 6 ans, nous sortons enfin de l'accès anticipé et lançons pleinement demain le jeu que j'avais espéré que nous construisions il y a toutes ces années. Ce fil a une place spéciale pour moi en tant que lieu où nous avons nerveusement lancé le jeu à la communauté des relations publiques à l'époque.

Ce fut un voyage long et assez personnel, et je pense vraiment qu'avec Fuzzhead à la barre, le jeu est entre de bonnes mains et compte de nombreuses années d'expériences inspirées des relations publiques et une nouvelle évolution à venir.

J'espère que nous avons été en mesure de construire sincèrement un jeu que la plupart des fans de Project Reality verraient comme un digne successeur en tant qu'évolution commerciale de Project Reality, car mon véritable espoir a été avec Squad d'essayer d'apporter ce style de jeu que j'ai découvert. grandir jusqu'à une nouvelle génération de joueurs et faire en sorte que l'esprit de Project Reality se perpétue loin dans le futur alors que Battlefield 2 se couche en tant que moteur. C'est peut-être un peu personnel, mais ce qui m'a amené dans le développement de jeux en premier lieu, c'est de voir PR2 comme un projet qui ne fonctionnait pas pour diverses raisons tirées de mes expériences au sein de ces équipes PR2, et de ne pas vouloir laisser le gameplay de style PR disparaître. avec BF2. Je comprends également si certains ne pensent pas que Squad est resté suffisamment fidèle au gameplay ou à l'esprit de PR, et je m'excuse d'avoir laissé tomber quiconque avait des espoirs différents pour ce que ce serait. Cela dit, je vous suggère de donner une autre chance au jeu car je pense que les choses subissent une nouvelle évolution du gameplay avec le travail que Fuzz fait ces derniers temps.

Je voulais également remercier rapidement tous les développeurs de Project Reality, que ce soit à l'époque où j'étais dans l'équipe ou qui sont ici aujourd'hui. Je suis très fier du fait que Project Reality crée toujours activement du contenu avec une équipe active 16 ans après le lancement de Battlefield 2, et je pense que chez OWI, nous sommes sur les épaules de géants.

S'il est là, je voulais aussi lancer un petit cri à Rhino. C'était mon premier professeur avant que je sache comment ouvrir un fichier zip, et je suis très reconnaissant à ce jour qu'il ait supporté et répondu à mes questions harcelantes sur le moteur bf2.

Avec Post Scriptum et maintenant Beyond the Wire, nous essayons de redonner à d'autres moddeurs, amateurs ou développeurs en herbe, car nous espérons faire avancer les choses, garder ce type d'esprit vivant à l'avenir, et bien sûr, nous visons à nous améliorer continuellement. notre propre support de modding dans Squad et rendre ce code source disponible à plus de moddeurs / développeurs à venir.

Merci


Traduction : Google Translate

Source : www.realitymod.com
 
Palermo
19 Septembre 2020, 3:44
Cliquez sur l'image pour l'agrandir


Bien le bonjour, Soldats et futurs Soldats !

Nous avons beaucoup de nouvelles à partager!

À partir du 23 septembre, pour coïncider avec notre dernière mise à jour de contenu, Squad bénéficiera d'une réduction de 25%!

Pour une durée limitée, nous permettons aux amis, à la famille et aux nouveaux arrivants d'acheter Squad à un prix réduit pour célébrer notre nouvelle carte Fallujah, la faction de l'Alliance du Moyen-Orient et la mise à jour 50v50. Cette vente spéciale d'escouade se terminera le 28 septembre.

Donc, si vous, ou quelqu'un que vous connaissez, êtes intéressé par l’achat de l’un des jeux les plus riches en adrénaline de l’année, le moment est venu de télécharger et de rejoindre plus de 2 millions de joueurs sur le champ de bataille!

Après le 28 septembre, Squad reviendra à son prix habituel de 39,99 $ *.

Au cours des nombreuses années où Squad a été développé avec soin et amour, nous avons continué à ajouter de nouveaux contenus et de nouvelles fonctionnalités, tous conçus pour étendre et améliorer l'expérience de jeu globale. En conséquence, Squad recevra une augmentation de prix permanente à 49,99 $ * le 7 octobre. Cette augmentation de prix reflète les nouvelles factions, véhicules, cartes et améliorations du gameplay. L'équipe a également une tonne de nouveaux contenus planifiés jusqu'en 2021 et au-delà, que nous sommes ravis de donner vie. Cette augmentation de prix n'aura pas d'incidence sur ceux qui ont déjà acheté Squad, et nous voulions nous assurer que nous fournissions un préavis suffisant pour quiconque n'aurait pas encore acheté Squad.

Donc, si vous avez des amis ou de la famille qui ont tout entendu sur la fantaisie de Squad, assurez-vous qu'ils profitent de la prochaine réduction de 25% avant que le prix n'augmente définitivement!

Nous sommes extrêmement reconnaissants pour tout le soutien et l'enthousiasme que nous avons reçus de notre communauté. Nous attendons avec impatience de nombreuses années à proposer un gameplay passionnant et du nouveau contenu dans Squad!

* les prix indiqués dans cet article de blog sont affichés en devise américaine. Veuillez noter que votre niveau de prix peut varier en fonction des paramètres de votre région géographique sur votre compte Steam. OWI n'est pas responsable des fluctuations ou des différences dans les taux de conversion des devises internationales.

Traduction : Google Translate

Source : https://joinsquad.com/2020/09/...ng-information/
 
Palermo
14 Septembre 2020, 12:20
Bien le bonjour à toi,

C'est bien pris et nous pensons que tu connais déjà notre position à ce sujet.

Excellent début de semaine,

Lt Palermo
 
Palermo
04 Septembre 2020, 17:33
Palermo : Non présent !
 
Palermo
24 Aout 2020, 20:18


Avant goût de Fallujah !

Au passage c'est une map qui est censée être en préparation depuis 5 ans. Ils ont intérêt de ne pas se louper ...
 
Palermo
19 Aout 2020, 22:26
C'est dans la lignée des RP dans Project Reality : RP valable 1 minute et réarmable au bout d'1 minute (5 minutes s'il a été découvert par un ennemi). Voici les règles complètes sur PR : https://www.realitymod.com/man...ml#rally-points

C'est marrant car pendant 5 ans ils ont voulu faire autrement pour revenir seulement maintenant à un système simple et efficace ! Il faut savoir qu'avec les 16 ans de développement de PR, la communauté a dû tester une multitude de systèmes de RP avec un retour d'expérience conséquent (il suffit de consulter le forum de PR pour s'en rendre compte). Les développeurs de Squad savaient déjà ce qu'il ne fonctionnait pas ... C'est pareil pour les FOBs !
 
Palermo
19 Aout 2020, 21:22
La version 21.1 est disponible et le changelog complet est ici : https://joinsquad.com/2020/08/19/beta-21-1-released/

En gros c'est la version 21.0 sans bug mais avec 3 semaines de retard !


A retenir :

Rally Point en tant qu'article d'inventaire :
Cette fonctionnalité changera la façon dont le Rallypoint est utilisé et la méta derrière son utilisation.
Le RP est désormais un objet physique dans l'inventaire du chef d'escouade, similaire au sac de munitions déployé par les fusiliers. Les chefs d'escouade devront réarmer le RP.
L'intention derrière ce changement est de réduire l'efficacité des attaques et de la précipitation tout en n'utilisant que le RP. Ce changement devrait encourager de meilleures lignes d'approvisionnement et une meilleure coordination avec les véhicules munis de munitions et décourager les escouades d'agir de manière autonome pendant de longues périodes.
Le coût de réapprovisionnement de l'article RP sera initialement fixé à 50 munitions. Cette valeur peut être modifiée à l'avenir en fonction des retours et de nos observations.
Le SL peut récupérer le RP comme un sac de munitions. Le temps de recharge de déploiement de 2 minutes reste en vigueur.
Nous reconnaissons que cette fonctionnalité changera quelque peu le comportement des escouades et des SL, et nous ferons des observations et prendrons des commentaires sur sa mise en œuvre. Cette fonctionnalité sera en cours de développement et pourra être modifiée ou même supprimée s'il s'avère qu'elle ne contribue pas aux principes fondamentaux de Squad. Nous apprécions vos commentaires et vous encourageons à nous faire part de votre expérience avec ce mécanicien une fois publié.

Système de purge FOB :
Nous introduisons une courte fenêtre de récupération pour la radio FOB. Une fois qu'une radio FOB a subi des dégâts critiques, une équipe dispose d'un court laps de temps (60 secondes) pour récupérer la radio FOB et l'empêcher d'être effacée de la carte.
Une pelle peut être utilisée pour réparer la radio FOB afin d'arrêter la minuterie de purge. Les réparations doivent atteindre un seuil minimum pour arrêter la minuterie et empêcher la radio de saigner.
Inversement, l'équipe amicale peut utiliser une pelle pour démonter la radio FOB lorsqu'elle est en état de Bleedout. C’est le seul moyen de retirer la radio FOB pendant qu’elle est en état de purge, autre que d’attendre le minuteur.
Nous sommes conscients que la radio FOB dans son état actuel est très vulnérable aux attaques ennemies. Peu importe les défenses mises en place, la radio FOB est toujours le point faible d'une base avancée. Le fait de surveiller la radio FOB peut souvent être un élément ennuyeux et ennuyeux du gameplay, mais il est souvent nécessaire pour maintenir ce FOB opérationnel. En revanche, le fait d'être un attaquant furtif est généralement un gameplay plus engageant, excitant et gratifiant. Lors de missions offensives pour attaquer des FOB, le joueur peut expérimenter le déplacement sur une grande variété de terrains, s'entraîner à être sournois, avoir la possibilité de regarder les mouvements de l'ennemi et avoir la possibilité de choisir quand et quelles cibles engager. Le contraire de s'occuper d'une radio FOB, qui se traduit souvent par de longues périodes d'incertitude, et souvent de ne pas savoir d'où et d'où viendra l'ennemi, ce qui présente souvent des moments ennuyeux d'attente pour le début du combat.
L'inclusion du mécanisme FOB de purge dans le système FOB actuel devrait aider à atténuer ce problème et potentiellement inverser cette dynamique. Bien que les attaques FOB sournoises soient toujours utiles, avec le mécanisme de Bleedout, elles DOIVENT maintenant également être suivies d'une attaque complète d'un autre élément de votre équipe. IE: vous pouvez envoyer votre ingénieur de combat sournois solitaire pour détruire la radio FOB, mais si cette attaque n'est pas suivie d'un autre élément d'attaque de soutien, alors cela aura simplement été une nuisance plutôt qu'un coup paralysant.
Remarque: les valeurs configurées pour cette fonction (temps jusqu'à ce que la purge supprime le FOB, HP minimum pour entrer dans l'état de purge, réparations minimales pour laisser l'état de purge) peuvent être sujettes à changement et seront évaluées au cours de cette période d'essai pour cette fonctionnalité .
Remarque: Une future révision comprendra une icône d'interface utilisateur sur le HUD FOB pour indiquer l'état de purge à l'aide d'une interface utilisateur similaire à l'interface utilisateur infirmier.

Pour le reste du changelog, ce sont essentiellement des corrections de bugs (en gros les choses qu'ils n'ont pas testé car ils étaient complément à la bourre ou parce qu'ils se foutent complétement du recettage).

Source : joinsquad.com

Remarque : Pourquoi pas pour le système de Rally Point mais j'ai l'impression que le nouveau système de BleedOut de FOB est totalement foireux ... A tester !
 


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